Tuesday, August 25, 2009

1st Anniversary of Service

Alhamdulillah, hari ni 25 Ogos genap setahun aku berkhidmat dalam perkhidmatan awam. Pejam celik pejam celik daahh setahun rupanye iye! hehe!

Macam2 hal aku belajar kat JPA nih, dari segi kerja sampailah kpd connection dgn kakitangan dan pelanggan kat ofis nih. huhu..

semoga pengalaman setahun yang aku peroleh ni dapat aku gunakan untuk menjadi pemangkin kepada anjakan paradigma yg lebih baik di tahun2 yang seterusnya. huh ayat! hahha.. actually the 1st year is not very good at all, a lot of things I need to polish and improve.

Masa aku report kat JPA dulu, masa tu bulan ramadan, sekarang aku sambut ulangtahun pun dalam bulan ramadan. Memang barakah btol lah. heh heh heh..

InsyaAllah kami akan buat sambutan ulangtahun hari ni dengan majlis berbuka puasa di Taman Ekuestrian Putrajaya. Nanti aku upload la gambar kalu ada ye.

Walau apa pun, aku berazam agar untuk tahun yang kedua ini, aku dapat baiki kelemahan yang ada, kalau x dpt buang pun, at least dapat nyorokkn kelemahan tu dan sentiasa buat yang terbaik! Malaysia Boleh, aku pun boleh! haha!

Oh ya! Tak lama lagi nak sambut ulangtahun kemerdekaan negara yang ke 52. So selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Negara. Jgn lupa kibarkan jalur gemilang anda! Ya!

Marilah kita bersama berdoa agar bumi Malaysia ini sentiasa dalam aman dan damai, tenteram dari sengketa manusia mahupun malapetaka. Moga Allah merahmati negara kita dan rakyat hidup bersatu padu, bekerjasama, memiliki jatidiri rohani dan jasmani yang cemerlang.

Ok lah, dah banyak ni, kang bos aku marah plak aku x buat kje.. hehe.. jupe lagi ye!

2 comments:

zairul said...

Syukur Alhamdulillah dan syabas Tuan Penolong Pengarah..Terlebih dahulu saya juga nak ucapkan TQVM atas tips yg telah tuan berikan pada saya dahulu ketika saya ada temuduga di SPA beberapa bulan dahulu.Result tak keluar lagi, dan saya masih menunggu dan berdoa.Kita mesti percaya pada rezeki ALLAH bukan..

Salam singgah..

Unknown said...

Terima kasih Zairul. All the best to you too.. moga Allah murahkan rezeki kita masing-masing..:)