Monday, December 7, 2009

PC Fair di KLCC






























Hari yang agak meletihkan bilamana aku berjalan ntah brape kilometer pada hujung minggu yang lalu.



Naik STAR dr Sg. Besi menuju ke KLCC, aku pun dah lama tak p PC Fair nih, last pi dulu masa study. lebih 2 tahun dah lah aku x p. Mesti dah byk perubahan teknologi skang.

Niat asalnya nak p teman kengkawan aku je, and aku pun xde plan nak beli pe2, tapi akhirnya aku juga telah terpedaya dgn tawaran yg disediakn di sana..haha.


Jalan punya jalan, sampai kat tempat broadband. TM ada, Maxis ada, P1 ada..potong!..potong!..potong!..haha..celcom pun ada. Bukan nk amek, saja nk dengar pakej dia, last2 subscribe terus haha.

Pastu plak, niat dah lama nak beli laptop, cuma ntah bila nk beli. Memandangkn kawan aku sorg ni mmg nk beli netbook, aku tengok mcm bagus je netbook ni. Aku bukannya kaki game, sekadar surf intenet, edit2 grafik sket, yg ni pun ok. Amek la sebijik. Bole la, ringan, kecik, mudah nk bawa sana sini..

Pasni bole la online slalu ngan aku..huhu...

No comments: