Thursday, May 7, 2009

Lantak kau lah..


Bila sesuatu terjadi pada aku.. dan aku rasa geram, kecewa, marah, hampeh, tak guna dan macam2 lagi.. satu bende yang boleh mengurangkan stress kerana masalah tersebut adalah dengan mengatakan "LANTAK KAU LAH..".

haha.. apa nak jadik..jadiklah, ko punya pasal lah, hantam sajalah, pi mampus lah.. dan lain2 lagi, itu antara kata2 yang kurang or memang tak bagus untuk diucapkan.. tp dpt mengurangkan geram di dalam hati.. itu yg aku slalu katakan kalau something x best terjadi kat aku.. tp lpas tu istigfar la plak.. sbb tak baik cakap macam tu.. ingat tu adik2 ye..

ikut hati mati, ikut rasa binasa.. sabar itu yang paling penting.. kalau ada masalah, ingatlah semuanya itu bukan datang secara automatik, tp ia adalah dugaan yang telah siap dirancang.. oleh siapa? Siapa lagi kalau bukan Tuhan Yang Menciptakan, Dia Yang Maha Mengetahui Lagi Maha Bijaksana..

So.. moral of the story.. Lantak kau lah, ko paham ke tak, nak ikut ke tak, ko punya pasal lah, aku pedulik ape.. astagfirullahala'ziiimm..

No comments: