Monday, September 8, 2014

Ada sesape nak cari babysitter?

Aritu aku cari babysitter baru untuk anak aku..aku  google sume source yang ada..emel, mesej, wassap mana-mana yang pernah mengiklankan tawaran menjadi babysitter..

Bila dah sampai masa, aku tak dapat lagi babysitter, last2 bini aku pujuk babysitter lama untuk jaga sampai hujung tahun ni, sebab tahun depan nak hantar taska. Tapi kena up sket la upah dia.. sebab babysitter yang ada ni jaga anak aku sorang je..

Bila babysitter aku ni dah setuju untuk teruskan..sekali banyak la pulak orang mesej and call aku pasal aku nak mencari babysitter.. tapi mintak mahap la saya dah jumpa..

By the way, aku nak iklankan kat sesape yang ada nak mencari babysitter, bole call puan ni, Sara namanya. Psychology grad, boleh jaga anak setahun dan ke atas sahaja. Sekarang ni belum jaga sesape lagi. Baby tak ambil sebab tak berapa confident, blum ada experience jaga baby kurang 8 bulan, dan lagi, dia jaga sorang je. Sape cepat dia dapat. Dia jaga sorang je, so bole concerntrate jaga. Tapi kalau ada sesape nak transit bole jugak untuk anak2 lepas sekolah. Masak simple meals kalau diperlukan.

Tinggal di apartment yang bersih di Presint 5, dekal hotel Pullman PICC. Nombor telefon: 013-2080545. So selamat berjaya. Moga dimudahkan segala urusan. :)

No comments: