Thursday, July 2, 2015

Ramadhan Kareem...Kita di pertengahan Ramadan sekarang

Assalamualaikum wbt dan salam Ramadan Al-Mubarak semua.

Lama sungguh kita tidak ketemukan... al-maklumlah bizi yang teramat sangat hingga bersawang-sawang laman ku ini.

Alhamdulillah kita telah berjaya menempuh separuh dari bulan Ramadan dan ada separuh lagi masa yang ada untuk kita manfaati sebaiknya keberkatan yang ada di dalam bulan yang mulia ini terutamanya dari segi memperbanyakkan ibadah dan amalan sedekah.

Pastinya bulan puasa ini juga kita banyak nak share dengan kawan-kawan pasal juadah berbuka kita yang dibeli di bazar atau yang kita masak sendiri di rumah. Tak lupa juga dengan kuih-kuih raya yang kita buat sendiri untuk santapan di hari raya nanti, juga baju-baju raya sakan yang kita shopping kat Jalan TAR.

Ahah tak kira lah walau apau pun yang kita buat, yang penting kita tak lupa tanggungjawab kita sebagai manusia dan sebagai hamba Allah. Zakat fitrah jangan lupa bayar ye. Sambil-sambil tu hulur-hulur la banyak sikit kat tabung masjid tu moga rezeki kita ditambah dan diberkati lagi..kan.

Well aku pun ada benda nak share jugak kat korang ni. Ni aku ada buat jualan biskut Caramel Almond Crunchies. Kot-kot korang berminat, boleh la order kat aku hihi. Rasanya memang sedap dan berkhasiat, tangup dan enak dimakan, berhantu orang kata. sekali makan mesti nak lagi. Dah habis sebalang mesti cari balang lain pulak..itu la orang kata.




Caramelo ni banyak juga khasiat dia, macam kat bawah ni..


So kalau korang berminat nak beli untuk buat kuih raya atau makan-makan sambil lepak tengok tv, aku buat promosi ni, sebalang RM25.00, berat 200 gram..tapi kalau ambil 2 balang dan ke atas, aku bagi diskaun 10%..tak termasuk kos pos laju bagi yang jauh-jauh. Yang dekat-dekat aku hantar by hand je..huhu.

So kalau berminat bole la roger ye.. PM or whatsapp 013-7846981.

Oklah, nak g prepare juadah buka pose ni. Selamat berbuka semua. Jumpa lagi ya :)

No comments: