Monday, October 18, 2010

Happy Birthday To ME!!!!


Assalamualaikum w.b.t.

Dengan nama Allah Yg Maha Pemurah lagi Maha Pengasih, ku mulakan kembali langkahku ke alam blog setelah aku menyepi sejak Musim World Cup di Afrika yg lalu..

Kini aku kembali dikala aku menyambut ulangtahun kelahiran ku yang ke..berape? 26..yaa..that's it. Still young..haha

What i'm doing right now is just the same like before, berjalan, berlari, melihat, merenung, mengkaji, menelaah, melangkah dan terus melangkah di atas bumi Tuhan yang penuh dengan ujian dan dugaan ini.

17.10.84...dikala itu lahirlah begitu ramai insan dan salah satu daripadanya di namakan MOHD IQBAL.. pastinya ketika itu keluargaku begitu gembira menerima kehadiran aku sebagai ahli baru di dalam keluarga peneroka felda itu...

Hari ini, 17.10.10... setara dengan kemampuan dan kelayakan ku, kini sudah berkerjaya... boleh la nak hidup sendiri tanpa bantuan sesiapa kecuali bantuan Allah yg senantiasa diharapkan..terima kasih Ya Allah di atas nikmat2mu yang telah Kau berikan sehingga ke hari ini, jadikanlah aku seorang hamba yang sentiasa bersyukur kepadaMu...

Tarikh keramat 17.10 ini juga ku kongsikan bersama dengan rakan2 ku.. antaranya Coursemate ku di UKM, Zaid, kawan ku di MRSM Muar, Rifhan, Khairul Anam, kawan ku semasa di IEP, Ella Fazlina, kawan seopis ku, Cik CT Haslina...Happy Birthday to all of you!!!

Terima kasih di atas ucapan2 dan doa2 yg diberikan wahai rakan taulan ku sekalian..hanya Allah jua yg dapat membalas doa2 mu itu...

Baiklah, cukup di sini sebagai permulaan baru di usia 26 tahun... aku ku bawakan kisah2 untuk sama dikongsi dalam langkahan di dunia ini...






3 comments:

Anonymous said...

hepi belated besday... lewat sehari.. hehe..

semoga tercapai apa jua yang awak cita-citakan..

-the invisible-

Hasril.Husni said...

happy besday bro.
umur baru.semagt pn kene baru.

jgn lupe update blog selalu.

ikhlas
-hasril

Unknown said...

Thanks guys..