Friday, August 15, 2014

Marissa demam

Malam tadi lepas maghrib duk layan marissa tengok tv.. Pegang tangan dia panas, panas kat pergelangan tangan sampai hujung jari je, tapi lengan, badan tak panas.. Eh pelik plak, knape panas macam ni. Ingat takde pe2 la..

Masa tido ada skali tu marissa tido menonggeng macam aziz satar dlm citer bujang lapok. Eh nape marissa tido camni. 



Pastu dia terjaga tak mau tido dah. Nak ajak main pulak. Mak dia la layan dia.. Aku masih bisa ngorok lagi sebab kadang2 dia semangat terlebih nak main.. Ye la budak baru nak kenal dunia..

Marissa bangun awal pulak pagi ni. Lepas subuh tu baru wife cakap marissa demam.. Patutla panas tangan dia malam tadi..Hmm cian anak papa. Tapi dia takde nampak lemah..nampak cam biasa, tapi badan panas..ciannya

Lekas sembuh ye marissa :)
Post a Comment