Friday, August 8, 2014

Rayo kito

Pagi-pagi raya sebelum subuh keto den berdosup menuju ke kampung halaman bini tersayang..raya rumah mertua la katakan.. nak sampai sebelum kul 8.30 sebab tak nak terlepas semayang rayo.. 130 km/j atas highway plus..tak tau la aku kena saman ke tak..harap2 takde la polis mintak angpow 300 kat aku tahun ni hihihi.



Apo yang menarik rayo tahun ni? Haha korang g raye rumah orang, slalunya mesti ado kucing peliharaan, ikan peliharaan..haa korang penah jumpa kambing peliharaan? Kambing ternak lain..ternak duk dalam kandang, ni duk dalam rumah tido atas tilam wei... hahahaha.. ko ado?



Kambing ni nama dia merah. Apa pasai nama dia merah aku pun tak tau.. tapi dia ni anak yatim masa tuan dia amek dia. Dia ni ditinggalkan mak dia..kesian.. lalu jadi la anak angkat pakcik ni.. pakai pampers kau.. ko tengok ni dia buat apa..hahaha



Anak aku memang gumbira la dapat duit raya banyak.. marissa, papa nak pinjam duit sket nak renew road tax keto nak mati dah ni ..bule la bule la..hihihi

Perak memang bertuah la skang ni..durian melambak.. nah hamek kau..pilih pilih mana mau.. tak sedap letak tepi, amek yang lain, pree..yang masuk plastik je ko kire..balik masak pulut makan dengan santan..uiii terlior yopp!!











Post a Comment