Sunday, November 14, 2010

Program Motivasi "Kami Anak Cemerlang"

Alhamdulillah..

Dengan berkat kesungguhan dan komitmen yang penuh, akhirnya Program Motivasi "Kami Anak Cemerlang" anjuran kelab bahagian aku berjaya dilaksanakan dengan jayanya.



Walaupun penyertaan hanya 24 orang sahaja, namun projek yg julung2 kali diadakan ni telah memberikan titik mula untuk penganjuran aktiviti seumpanya pada masa2 depan untuk kemaslahatan dan kecemerlangan anak2 yang bakal menjadi pewaris pemimpin negara..




Bagi diri aku sndiri, program ni berikan pengalaman untuk aku jadi organiser. Byk benda yg aku belajar dan boleh aku gunakan untuk masa2 akan datang selepas ni.



Memang sibuk bila nak setup program ni, kerja2 hakiki terpaksa didiamkan beberapa ketika untuk pastikan segala perancangan berjalan lancar.

By the way, congrat to all of urusetia, fasilitator dan penceramah. Korang semua memang best!! Thanks kerana sanggup mengorbankan hari sabtu korang untuk program ni. Thanks a lot and thanks again.

So, this is my final project before i'm living for my 7 months training. I'm very sure, what i learned in this project will be used in my training.

Kepada semua adik2 peserta, semoga korang semua berjaya dalam peperiksaan yang bakal diduduki dan seterusnya berjaya mencapai cita-cita yang diimpikan. Dan juga menjadi insan yang cemerlang dunia dan akhiratnya. All the best and good luck!!! ;)

2 comments:

Anonymous said...

saye n org yg chat kat fb awak sejak kul 6.56 pm ialah org yg same.. haha...

sorry 4 evrything..

-the invisible-

Unknown said...

ahaha..dh agak dh