Thursday, July 10, 2014

Bila jemari nak mula menaip..

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Moga abang2 adik kakak sume berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.


Salam Ramadhan Kareem!!! Hari ni kita berada di hari ke 12 Ramadhan dan masih ada 18 hari lagi untuk dimanfaatkan. Setiap masa kita ni dalam kerugian bila tak menggunakan masa yang ada sebaiknya..kan!?.


...lama dah ku biarkan laman ini kesepian... Macam2 yang berlaku dan berlalu, namun kesibukan dunia sering menghimpit ruang masa yang ada.. Ujian dalam hidup membuatkan diri ini mendiamkan diri sekian lama..




Alhamdulillah...masa berlalu pergi dan kini aku pun dah bertukar tempat keje baru pulak.. Masih keje dengan jabatan jugak tapi kecik sket jabatannya.. Cabaran di tempat baru? Of course la ada.. Kje banyak tapi yang nak dibuatnya macam2.. Takpelah..itu semua akan melatih kita untuk multitasking dan mengoptimumkan kemampuan diri dalam melaksanakan tugas.


Marissa pun nak masuk setahun 3 bulan.. Baru belajar nak berjalan.. Lambat sket dengan kawan sebaya dia yang lain.. Lepas raya nanti nak tukar pengasuh sebab pengasuh sekarang nak cari kerje dah..hmm ada sesape bole rekemen babysitter yang baik2 dalam Putrajaya..tolong habaq kat ceq no.



Hari nak buka pose kat mana ek..hari ni ada meeting kat Hotel Everly sampai berbuka..tp wife ajak berbuka kat opis dia..ada majlis berbuka pulak.. Tengok la mana yang sempat..


Haih..baru kul 1.. Lambat lagi ni hihihi..





Post a Comment