Sunday, July 27, 2014

Marrisa dah pandai jalan

Alhamdulillah Marissa akhirnya dah berani dengan yakinnya untuk berjalan sendiri tanpa perlu dipimpin. Aku selalu bawak dia berjalan lepas amek dia kat rumah pengasuh. Dan minggu di dah boleh jalan sendiri. Aritu aku bawak gi Mydin, boleh dia tarikh tangan dia tak bagi aku pegang, nak jalan sendiri tu.. amboi amboi.. tau la baru dapat kaki..



Marissa ni lambat sket jalan, tak macam kawan sebaya dia yang 8 bulan je dah bole jalan.. Almaklumla badan semangat.. Yang penting Alhamdulillah dia boleh jalan pun aku dah gembira tengok :)
Post a Comment