Sunday, July 13, 2014

Mana nak cari tayar murah?

Tayar keta den yang depan tu dah beralun-alun.. kalu bawak lebih 90km/h memang bergegar abes stering.. semalam gi survey kedai tayar kat Dengkil.

Gi kedai continental, tanya la apa-apa tayar yang murah untuk saiz 16 inci punya. Fulkan (betul ke eja?) dapat la RM250.. Dunlop RM270. Kalu continental RM300.. Tayar mahal lagi ada? Mesti la ada.. Michellin RM380.. hahah.. ado duit bang??.

Nak beli tayar second hand macam tak konfiden plak.. dah la nak rayo ni.. banyak duit nak pakai..
Nak masuk rumah lagi.. macam2 lagi nak dibeli tu... adoi doi doi..

Gi kedai AT&T..harga lebih kurang..beza RM10 murah sket.. Korang ada cadangan kedai tayar yang bole bagi harga baik punya? Tayar yang ada bagus sket la.. aku skang pakai taiwan punya..radial evo ke hape.. tak lama tahannya.. menyesal plak amek dulu huhu.. menyesal pun dah tak guna..




Post a Comment